16 April 2008

From Chantals

Taking photos at exhibitions is out!
14-04-2008
Fotograferen op exposities schijnt passé te zijn. En daarbij kreeg ik toch alleen maar commentaar, werd ik steeds meer ontweken terwijl het mij eigenlijk om de aandacht te doen was. Tenslotte welke jonge zelfverzekerde vrouw heeft daar ooit genoeg van .... dus vanaf nu ga ik me maar storten op het schrijven. Webloggen, columns schrijven, dat schijnt namelijk wel hip te zijn en zo kan ik teruglezen of mijn leven inderdaad zo onstuimig is als mijn vriendinnen zeggen of ben ik toch een beetje ingekakt.
Ik ben vrijdag naar de opening van Anna's Vers geweest in de Anna Paulownastraat. Ik hoopte dat deze opening de worsteling met mijn nieuwe jurk waard was. Er hing een leuke sfeer maar helaas werd dit niet doorvertaald naar de mannen. Toen mijn oog eindelijk op een lekker hapje viel zag ik dat hij met Sara stond te praten. Hoe doet ze het toch? Binnenkort gaat ze ook nog eens haar neus laten verbouwen, ja hoog nodig hoor, maar als ze dan nog meer lekkere mannen weg kaapt mag ze dit fraaie gevalletje best houden. Misschien kan hij figuren in haar laatste voorstelling. Dat vond ik zo'n mooi ingetogen passie voorstelling! Ik heb me verder kostelijk vermaakt met veel bekende, Mariska was er en natuurlijk Simon en Tessa. Heerlijk de onschuld die dat stel heeft ik zou zelf best weer zo onschuldig willen zijn (voor even).

Het feest was goed georganiseerd maar kan natuurlijk niet op tegen die top opening die voor volgende week gepland staat. Volgende week zaterdag mijn eigen opening, mijn 'CHANTALS' op de Zuidwal 51. Ik vind het zóóó spannend. Toen het plan net uit mijn brein was ontsproten, ben ik gelijk met mijn goede vriend Dick de Prinsenstraat ingedoken op zoek naar DE ideale openingsdress. 15 zaken later nog steeds niets gevonden maar vriend Dick wel een aantal goede vrouwelijke contacten. Ik doe iets niets goed, hij overduidelijk wel! Deze week eerst nog naar het Liefhertje en De Grote Witte Reus. Uiteraard kom ik daar naar toe voor het geëxposeerde, ook al beweren mijn vriendinnen dat ik die grote met een hele andere invalshoek bekijk..... en misschien Quartair

XXChantals

*AGENDA DEN HAAG*

Donderdag 17 april
vanaf 20.00 uur
VILLANUTS westeinde 60a den haag
'Pre-Accelerator'
Marleen Sleeuwits | Isabella Rozendaal
David Elshout | Pierre Derks
samengesteld door 'Liefhertje en De Grote Witte Reus'


Vrijdag 18 april
vanaf 17.00 uur
FAS3 korte koediefstraat 3 den haag
Robin Heyker

vanaf 19.00 uur
BARACCA zuidwal 17 den haag
'Metropoly
a city stripped of its colours'
Jeffrey Grouwstra & Sander van Heukelom
20.00 uur optreden van Rob Bothof


Zaterdag 19 april
vanaf 17.00 uur
QUARTAIR toussaintakde 55 den haag
'Tekeningen 2008'
Justin Wijers | Babette Wagenvoort | Karin Janssen |
José den Hartog | Robbie Cornelissen | Natasja van
Kampen | Stefan Kasper | Ira van der Valk |
Kim Hospers | Mischa van Pinxteren

vanaf 17.00 uur
STROOM DEN HAAG hogewal 1-9 den haag
'Artice 12'
Jill Magid

vanaf 17.00 uur
HAAGSE KUNSTKRING denneweg 64 den haag
"Tentoonstelling Academie '83, 25 jaar geslaagd"
Derek Welbergen | Hélène Penninga | Alex Verduijn
den Boer | Jeannette Wittermans | Jan Reinhardt |
Caroline Gresnigt | Thijs van Kempen | Ardi Brouwer |
Patries van Elsen | Kris Spinhoven | Maike van
André Priester | Sanny Overbeeke | Coccie van Duijn

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.