23 April 2008

From Chantals

21-04-2008
Nou zeg, het was me het weekendje wel ... ik ben natuurlijk druk druk druk, dus niet veel kunst bezocht dit weekend. Maar ja, voor mij is er dan ook meer dan kunst alleen. Ik zelf bijvoorbeeld :-)
Komend weekend wordt hét weekend: de opening van mezelf! Nou ja vanmijn galerie natuurlijk, of ik mezelf open stel hangt af vanpotentieel lekkers;-) Ik ga het groots aanpakken, wat veel geregelmet zich mee brengt. Ik ben er best zenuwachtig over hoor het is tocheen grote ontwikkeling en er staat of valt toch veel met eensuccesvolle opening.
Het wordt mijn opening dus ik hou de touwtjes sterk in eigen hand, devrouwelijke touch is van groot belang. Je kunt het dus echt nietalléén aan mannen overlaten, ook al denken zij van wel! En daarkunnen ze bij 1646 over meepraten. Arme Johan iet wat in destress ... sommige mannen doen gewoon niet wat ze verteld worden;doen moeilijk, zijn eigenzinnig (ik begrijp het wel, kunstenaars eigen natuurlijk). Maar als je een opdracht geeft aan iemand, moetdat toch duidelijk zijn! Installaties zijn best mooi maar die horengewoon niet midden in de ruimte... daar horen wij toch?!!
Mijn goede vriend Dick had dit weekend helaas geen tijd om met mij tegaan shoppen (zeker niet met de shoppingtour van vorige week nog versin het geheugen) dus ben ik maar naar Stroom gegaan. In Stroom gafArno een speech, ik denk dat hij net het boekje "presenteren is eenfeest" heeft gelezen want hij nam het ervan. Arme Huib had niks meerte zeggen. Zelfs Jane was wat van slag. Gelukkig bij Chantals geenspeeches dus Jane je kunt met gerust hart komen.
Ben benieuwd wat ik dit weekend allemaal ga beleven, ik ben erhelemaal klaar voor, behalve mijn out-fit dan. En ik hoop dat datlekkere ding van vorig weekend ook komt, zou ik hem durven aankijken, zou ik hem durven aan spreken, en zou hij mij misschienherinneren?? Ik heb best een grote mond maar wanneer ik iemand echtleuk vind .....
Got to go ....
Kus, Chantals


*AGENDA DEN HAAG*

(heropening)
Vrijdag 25 april
vanaf 19.00 uur
1646 boekhorststraat 125 den haag
'Attack of the Sorority maggot bingo in the slimeball
bowl-a-rama studios'
Bas de Boer

(nieuw)
Zaterdag 26 april
vanaf 17.00 uur
CHANTALS zuidwal 51 den haag
Inge Janse tekeningen
André Bijma videoportret

vanaf 19.00 uur
DRIVE-BY, LOOK-IN, SEE-THROUGH GALLERY
stationsweg 142,144,152 en 162 den haag
Emilia Ryszka | Jacek Futiakiewicz | Grzegorz Kedys |
Jacek Kowalski | Katarzyna Czupryna | Marcin
Karwinski | Marek Fedec | Michat Adamski | Monika
Sierpinska | Piotr Byzdra | Piotr Cwiklinski |Sylwia
Kuniewska | Peter Albus | Kamila Baczek |
Sander Foederer fotografie

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.